Tak jak sercem każdego samochodu jest silnik, tak biura – recepcja. Jeśli lubisz być w centrum wydarzeń, a organizacja to Twoje drugie imię koniecznie, dołącz do naszego zespołu. Rozwijaj się w prestiżowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Pracownik Recepcji (Tyniecka 118a)
małopolskie, Kraków
Dlaczego warto u nas pracować?
Stabilne warunki zatrudnienia, umowa o pracę
System szkoleń, programy rozwojowe, dostęp do platformy e-learningowej (j. angielski i j. niemiecki)
Program Rekomendacji Pracowników
Spotkania okolicznościowe oraz integracyjne
Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
Karta MultiSport
Konkursy pracownicze, upominki okolicznościowe, nagrody jubileuszowe
Niezbędne oraz dodatkowe narzędzia pracy
Atrakcyjny system wynagrodzeń
Jakie będą Twoje zadania?
- Pierwszy kontakt z Klientem Serwisu Blacharsko-Lakierniczego (osobisty, e-mailowy, telefoniczny)
- Obsługa połączeń telefonicznych i korespondencji mailowej - zgodnie z procedurami wewnętrznymi firmy
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w oddziale
- Przyjmowanie wpłat od Klientów, monitoring należności
- Kontakt z Klientem po naprawie pojazdu
- Monitoring realizacji procesów oraz standardów obsługi Klienta
Czego oczekujemy?
- Wykształcenia min. średniego
- Doświadczenia w obsłudze Klienta i/lub pracy administracyjnej
- Orientacji na Klienta
- Umiejętności nawiązywania kontaktów, pracy w zespole, talentu organizacyjnego
- Odporności na stres i umiejętności podejmowania decyzji
- Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Pogodnego usposobienia i pozytywnej energii
- Znajomości programów pakietu MS Office (w szczególności Excel)
- Czynnego prawa jazdy kat. B.