OG Banner Mobile OG Banner
oferta pracy - Kierownik działu Business Development Center​​

Jest wiele powodów, by pracować w Mercedes Benz. Fascynujące samochody, innowacyjna technika, zmotywowane zespoły, różnorodne ścieżki rozwoju zawodowego czy nowoczesne środowisko pracy to tylko kilka z nich. Dołącz do nas i przekonaj się, że Twoja kariera może wskoczyć na jeszcze wyższe obroty.

mercedes

Kierownik działu Business Development Center​​

podkarpackie, Rzeszów

 

Dlaczego warto u nas pracować?

mercedes

Stabilne warunki zatrudnienia, umowa o pracę

mercedes

System szkoleń, programy rozwojowe, dostęp do platformy e-learningowej (j. angielski i j. niemiecki)

mercedes

Program Rekomendacji Pracowników

mercedes

Spotkania okolicznościowe oraz integracyjne

mercedes

Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie

mercedes

Karta MultiSport

mercedes

Konkursy pracownicze, upominki okolicznościowe, nagrody jubileuszowe

mercedes

Niezbędne oraz dodatkowe narzędzia pracy

mercedes

Atrakcyjny system wynagrodzeń

Jakie będą Twoje zadania?

  • Zarządzanie zespołem BDC, w tym planowanie, koordynacja i nadzór nad realizacją celów działu.
  • Monitorowanie i analiza wskaźników efektywności, takich jak wskaźniki konwersji leadów, skuteczność kampanii marketingowych, i satysfakcja klienta.
  • Współpraca z działem sprzedaży i marketingu w celu optymalizacji procesów generowania i kwalifikacji leadów.
  • Współpraca z działem serwisu w zakresie organizacji pracy warsztatu
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta poprzez szkolenia, coaching i motywowanie zespołu.
  • Utrzymywanie i aktualizacja bazy danych klientów, zarządzanie procesami CRM.
  • Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących działalności BDC oraz przedstawianie ich zarządowi.

Czego oczekujemy?

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku, preferowane w branży motoryzacyjnej lub BDC/Call Center.
  • 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem (powyżej 10 konsultantów) oraz umiejętność motywowania pracowników do osiągania celów.
  • Umiejętność zarządzania zespołem scentralizowanym – doświadczenie w zarządzaniu grupą rozproszoną będzie dodatkowym atutem.
  • Doświadczenie w sprzedaży B2B oraz/lub B2C.
  • Doświadczenie w pracy na Worm lead’s oraz Hot lead’s, oraz na lead’ch organicznych.
  • Doświadczenie w zarządzaniu procesami reklamacyjnymi oraz w pracy z wymagającym kontrahentem.
  • Znajomość narzędzi CRM i systemów zarządzania bazą danych.
  • Znajomość rynku motoryzacyjnego, mile widziana wiedza produktowa.
  • Analityczne myślenie i umiejętność podejmowania decyzji na podstawie danych.
  • Proaktywność, samodzielność i inicjatywa w działaniu.

 

Powyższa oferta jest dla Ciebie?

Aplikuj