
Jest wiele powodów, by pracować w Mercedes Benz. Fascynujące samochody, innowacyjna technika, zmotywowane zespoły, różnorodne ścieżki rozwoju zawodowego czy nowoczesne środowisko pracy to tylko kilka z nich. Dołącz do nas i przekonaj się, że Twoja kariera może wskoczyć na jeszcze wyższe obroty.

Kierownik działu Business Development Center
podkarpackie, Rzeszów
Dlaczego warto u nas pracować?
Stabilne warunki zatrudnienia, umowa o pracę
System szkoleń, programy rozwojowe, dostęp do platformy e-learningowej (j. angielski i j. niemiecki)
Program Rekomendacji Pracowników
Spotkania okolicznościowe oraz integracyjne
Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
Karta MultiSport
Konkursy pracownicze, upominki okolicznościowe, nagrody jubileuszowe
Niezbędne oraz dodatkowe narzędzia pracy
Atrakcyjny system wynagrodzeń
Jakie będą Twoje zadania?
- Zarządzanie zespołem BDC, w tym planowanie, koordynacja i nadzór nad realizacją celów działu.
- Monitorowanie i analiza wskaźników efektywności, takich jak wskaźniki konwersji leadów, skuteczność kampanii marketingowych, i satysfakcja klienta.
- Współpraca z działem sprzedaży i marketingu w celu optymalizacji procesów generowania i kwalifikacji leadów.
- Współpraca z działem serwisu w zakresie organizacji pracy warsztatu
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta poprzez szkolenia, coaching i motywowanie zespołu.
- Utrzymywanie i aktualizacja bazy danych klientów, zarządzanie procesami CRM.
- Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących działalności BDC oraz przedstawianie ich zarządowi.
Czego oczekujemy?
- Doświadczenie na podobnym stanowisku, preferowane w branży motoryzacyjnej lub BDC/Call Center.
- 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem (powyżej 10 konsultantów) oraz umiejętność motywowania pracowników do osiągania celów.
- Umiejętność zarządzania zespołem scentralizowanym – doświadczenie w zarządzaniu grupą rozproszoną będzie dodatkowym atutem.
- Doświadczenie w sprzedaży B2B oraz/lub B2C.
- Doświadczenie w pracy na Worm lead’s oraz Hot lead’s, oraz na lead’ch organicznych.
- Doświadczenie w zarządzaniu procesami reklamacyjnymi oraz w pracy z wymagającym kontrahentem.
- Znajomość narzędzi CRM i systemów zarządzania bazą danych.
- Znajomość rynku motoryzacyjnego, mile widziana wiedza produktowa.
- Analityczne myślenie i umiejętność podejmowania decyzji na podstawie danych.
- Proaktywność, samodzielność i inicjatywa w działaniu.