Jest wiele powodów, by pracować w Sobiesław Zasada Automotive. Fascynujące samochody, innowacyjna technika, zmotywowane zespoły, różnorodne ścieżki rozwoju zawodowego czy nowoczesne środowisko pracy to tylko kilka z nich. Dołącz do nas i przekonaj się, że Twoja kariera może wskoczyć na jeszcze wyższe obroty.
Specjalista ds. Wsparcia Użytkowników IT (Help Desk)
małopolskie, Kraków
Dlaczego warto u nas pracować?
Stabilne warunki zatrudnienia, umowa o pracę
System szkoleń, programy rozwojowe, dostęp do platformy e-learningowej (j. angielski i j. niemiecki)
Program Rekomendacji Pracowników
Spotkania okolicznościowe oraz integracyjne
Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
Karta MultiSport
Konkursy pracownicze, upominki okolicznościowe, nagrody jubileuszowe
Niezbędne oraz dodatkowe narzędzia pracy
Atrakcyjny system wynagrodzeń
Jakie będą Twoje zadania?
- Wsparcie techniczne użytkowników (bieżąca obsługa incydentów i wniosków na Funkcji ServiceDesk w ramach I linii wsparcia)
- Przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń w systemie zgłoszeniowym
- Obsługa zgłoszeń, monitorowanie statusu ich realizacji oraz rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników
- Zdalne rozwiązywanie zgłoszeń, lub przekazywanie do realizacji przez inne grupy wsparcia zgodnie z zakresem kompetencji
- Udzielanie odpowiedzi na zapytania użytkowników oraz informowanie o statusie zgłoszeń
- Administrowanie wybranymi systemami i aplikacjami
Czego oczekujemy?
- Wykształcenia minimum średniego, mile widziane kierunkowe (np. Informatyka, Programowanie).
- Wiedzy z zakresu budowy komputerów osobistych.
- Umiejętności nawiązywania kontaktów oraz pracy w zespole.
- Mile widziana znajomość procesów ITIL.
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Znajomości klienckich systemów Microsoft.
- Umiejętności diagnozowania i rozwiązywania problemów z zakresu IT
- Mile widziana wiedza z zakresu sieci i urządzeń sieciowych