OG Banner Mobile OG Banner
oferta pracy - Specjalista ds. Wsparcia Użytkowników IT (Help Desk)

Jest wiele powodów, by pracować w Sobiesław Zasada Automotive. Fascynujące samochody, innowacyjna technika, zmotywowane zespoły, różnorodne ścieżki rozwoju zawodowego czy nowoczesne środowisko pracy to tylko kilka z nich. Dołącz do nas i przekonaj się, że Twoja kariera może wskoczyć na jeszcze wyższe obroty.

mercedes

Specjalista ds. Wsparcia Użytkowników IT (Help Desk)

małopolskie, Kraków

 

Dlaczego warto u nas pracować?

mercedes

Stabilne warunki zatrudnienia, umowa o pracę

mercedes

System szkoleń, programy rozwojowe, dostęp do platformy e-learningowej (j. angielski i j. niemiecki)

mercedes

Program Rekomendacji Pracowników

mercedes

Spotkania okolicznościowe oraz integracyjne

mercedes

Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie

mercedes

Karta MultiSport

mercedes

Konkursy pracownicze, upominki okolicznościowe, nagrody jubileuszowe

mercedes

Niezbędne oraz dodatkowe narzędzia pracy

mercedes

Atrakcyjny system wynagrodzeń

Jakie będą Twoje zadania?

  • Wsparcie techniczne użytkowników (bieżąca obsługa incydentów i wniosków na Funkcji ServiceDesk w ramach I linii wsparcia)
  • Przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń w systemie zgłoszeniowym
  • Obsługa zgłoszeń, monitorowanie statusu ich realizacji oraz rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników
  • Zdalne rozwiązywanie zgłoszeń, lub przekazywanie do realizacji przez inne grupy wsparcia zgodnie z zakresem kompetencji
  • Udzielanie odpowiedzi na zapytania użytkowników oraz informowanie o statusie zgłoszeń
  • Administrowanie wybranymi systemami i aplikacjami

Czego oczekujemy?

  • Wykształcenia minimum średniego, mile widziane kierunkowe (np. Informatyka, Programowanie).
  • Wiedzy z zakresu budowy komputerów osobistych.
  • Umiejętności nawiązywania kontaktów oraz  pracy w zespole.
  • Mile widziana znajomość procesów ITIL.
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Znajomości klienckich systemów Microsoft.
  • Umiejętności diagnozowania i rozwiązywania problemów z zakresu IT
  • Mile widziana wiedza z zakresu sieci i urządzeń sieciowych

 

Powyższa oferta jest dla Ciebie?

Aplikuj