![oferta pracy - Telefoniczny Doradca Klienta](/_nuxt/img/SZA_baner_single_kariera.a2c088f.jpg)
Jest wiele powodów, by pracować w Mercedes Benz. Fascynujące samochody, innowacyjna technika, zmotywowane zespoły, różnorodne ścieżki rozwoju zawodowego czy nowoczesne środowisko pracy to tylko kilka z nich. Dołącz do nas i przekonaj się, że Twoja kariera może wskoczyć na jeszcze wyższe obroty.
![mercedes](/_nuxt/img/mercedes2.6bae8fe.png)
Telefoniczny Doradca Klienta
podkarpackie, Rzeszów
Dlaczego warto u nas pracować?
Stabilne warunki zatrudnienia, umowa o pracę
System szkoleń, programy rozwojowe, dostęp do platformy e-learningowej (j. angielski i j. niemiecki)
Program Rekomendacji Pracowników
Spotkania okolicznościowe oraz integracyjne
Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
Karta MultiSport
Konkursy pracownicze, upominki okolicznościowe, nagrody jubileuszowe
Niezbędne oraz dodatkowe narzędzia pracy
Atrakcyjny system wynagrodzeń
Jakie będą Twoje zadania?
- Kompleksowa telefoniczna obsługa połączeń przychodzących i wychodzących zgodnie z wytycznymi Mercedes-Benz oraz budowanie pozytywnych relacji z naszymi Klientami
- Proaktywne kontakty z klientami w określonych terminach celem zwiększenia natężenia ruchu u dealera i podniesienia poziomu satysfakcji Klientów
- Prowadzenie telefonicznych badań ankietowych
- Obsługa skrzynek mailowych
- Regularne raportowanie własnych działań
- Praca zmianowa
Czego oczekujemy?
- Doświadczenie w pracy w sprzedaży lub dziale obsługi Klienta
- Doskonałych umiejętności komunikacyjnych, organizacyjnych i administracyjnych
- Pozytywnego podejścia do pojawiających się nowych/nietypowych sytuacji
- Wysokiej kultury osobistej
- Motywacji i determinacji w osiągnięciu wyznaczonych celów
- Samodzielności i systematyczności w działaniu
- Umiejętności w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z Klientem
- Znajomości pakietu MS Office