Jest wiele powodów, by pracować w Mercedes-Benz. Fascynujące samochody, innowacyjna technika, zmotywowane zespoły, różnorodne ścieżki rozwoju zawodowego czy nowoczesne środowisko pracy to tylko kilka z nich. Dołącz do nas i przekonaj się, że Twoja kariera może wskoczyć na jeszcze wyższe obroty.
Asystent Biura Obsługi Klienta (ul. Zawiła 3)
małopolskie, Kraków
Dlaczego warto u nas pracować?
Stabilne warunki zatrudnienia, umowa o pracę
System szkoleń, programy rozwojowe, dostęp do platformy e-learningowej (j. angielski i j. niemiecki)
Program Rekomendacji Pracowników
Spotkania okolicznościowe oraz integracyjne
Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
Karta MultiSport
Konkursy pracownicze, upominki okolicznościowe, nagrody jubileuszowe
Niezbędne oraz dodatkowe narzędzia pracy
Atrakcyjny system wynagrodzeń
Jakie będą Twoje zadania?
- Wsparcie Doradców Serwisowych w procesie obsługi Klienta
- Aktywne przyjęcie pojazdu z Klientem wraz z opisem stanu pojazdu
- Monitorowanie realizacji zleceń
- Przygotowywanie samochodu (wraz z dokumentacją) do wydania Klientowi
- Wyceny usług serwisowych i części
- Samodzielna obsługa zleceń wewnętrznych działu handlowego
- Udzielanie odpowiedzi na zapytania techniczne Klientów
- Bieżąca współpraca z innymi działami firmy w zakresie rozpatrywanych zgłoszeń
- Wykonywanie dodatkowych zadań związanych z pracą Serwisu
Czego oczekujemy?
- Wykształcenia minimum średniego - preferowane techniczne
- Zainteresowania branżą motoryzacyjną
- Orientacji na Klienta
- Odporności na stres i umiejętności podejmowania decyzji pod presją czasu
- Umiejętności nawiązywania kontaktów, pracy w zespole, talentu organizacyjnego
- Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Znajomości programów pakietu MS Office
- Czynnego prawa jazdy kat. B