Cenisz sobie kontakt z ludźmi? Jesteś otwarty i komunikatywny? Wiesz, że sprzedaż nie kończy się na zawarciu umowy? Jeśli tak, Mercedes-Benz to miejsce dla Ciebie. Zostań ambasadorem marki i wprowadzaj klientów w świat motoryzacyjnych marzeń.
Specjalista ds. Obsługi Klientów Kluczowych
małopolskie, Modlniczka (pow. krakowski)
Dlaczego warto u nas pracować?
Stabilne warunki zatrudnienia, umowa o pracę
System szkoleń, programy rozwojowe, dostęp do platformy e-learningowej (j. angielski i j. niemiecki)
Program Rekomendacji Pracowników
Spotkania okolicznościowe oraz integracyjne
Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
Karta MultiSport
Konkursy pracownicze, upominki okolicznościowe, nagrody jubileuszowe
Niezbędne oraz dodatkowe narzędzia pracy
Atrakcyjny system wynagrodzeń
Jakie będą Twoje zadania?
- Koordynacja działań związanych z obsługą i pozyskiwaniem Klientów kluczowych samochodów ciężarowych i autobusów.
- Utrzymywanie trwałych relacji z Klientami, w tym odzyskanie Klientów utraconych.
- Prezentacja ofert usług serwisowych i umów MBT.
- Współpraca z działem handlowym i analiza systemu MB Uptime.
- Organizacja akcji promocyjnych i współpraca z działem marketingu.
- Uzupełnianie dokumentacji w systemie CRM i zawieranie porozumień serwisowych.
- Przygotowywanie raportów aktywności i prezentacji produktowych.
- Udział w przetargach na serwisowanie pojazdów.
- Wymiana doświadczeń w obszarze CSP i udział w szkoleniach.
Czego oczekujemy?
- Wykształcenia wyższego ekonomicznego lub pokrewnego
- Wiedzy produktowej (samochody ciężarowe)
- Znajomości usług serwisowych
- Znajomości rynku samochodów ciężarowych
- Znajomości pakietu MS Office
- Dobrej organizacji czasu pracy
- Doskonałych umiejętności komunikacyjnych i negocjacyjnych
- Czynnego prawa jazdy kat. B