Cenisz sobie kontakt z ludźmi? Jesteś otwarty i komunikatywny? Wiesz, że sprzedaż nie kończy się na zawarciu umowy? Jeśli tak, Mercedes-Benz to miejsce dla Ciebie. Zostań ambasadorem marki i wprowadzaj klientów w świat motoryzacyjnych marzeń.
Specjalista ds. Obsługi Klientów Serwisowych
małopolskie, Modlniczka (pow. krakowski)
Dlaczego warto u nas pracować?
Stabilne warunki zatrudnienia, umowa o pracę
System szkoleń, programy rozwojowe, dostęp do platformy e-learningowej (j. angielski i j. niemiecki)
Program Rekomendacji Pracowników
Spotkania okolicznościowe oraz integracyjne
Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
Karta MultiSport
Konkursy pracownicze, upominki okolicznościowe, nagrody jubileuszowe
Niezbędne oraz dodatkowe narzędzia pracy
Atrakcyjny system wynagrodzeń
Jakie będą Twoje zadania?
- Budowanie i rozwijanie współpracy z Klientami Serwisu i Działu Części w branży pojazdów ciężarowych i autobusów.
- Pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie relacji z obecnymi Klientami
- Przedstawianie ofert serwisowych oraz umów, dopasowanych do indywidualnych potrzeb Klientów.
- Współpraca z działem handlowym w zakresie obsługi po sprzedażowej nowych Klientów Działu Handlowego .
- Zawieranie porozumień serwisowych.
- Organizowanie działań promocyjnych wspólnie z zespołem marketingu.
- Uzupełnianie dokumentacji w systemie CRM.
- Tworzenie raportów z działań
- Udział w przetargach na serwisowanie pojazdów
Czego oczekujemy?
- Wykształcenia wyższego lub średniego
- Znajomości branży motoryzacyjnej (samochody ciężarowe i usługi serwisowe).
- Doświadczenia w obsłudze Klienta
- Znajomości pakietu MS Office
- Umiejętności sprzedażowych, komunikacyjnych i negocjacyjnych
- Czynnego prawa jazdy kat. B.