Chcesz rozpocząć karierę w dynamicznej branży motoryzacyjnej?
Jeśli interesujesz się motoryzacją i chcesz zdobyć cenne doświadczenie w obsłudze Klientów, ta oferta jest dla Ciebie! Nie wymagamy doświadczenia – wszystkiego Cię nauczymy.
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klientów Serwisowych
małopolskie, Modlniczka (pow. krakowski)
Dlaczego warto u nas pracować?
Stabilne warunki zatrudnienia, umowa o pracę
System szkoleń, programy rozwojowe, dostęp do platformy e-learningowej (j. angielski i j. niemiecki)
Program Rekomendacji Pracowników
Spotkania okolicznościowe oraz integracyjne
Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
Karta MultiSport
Konkursy pracownicze, upominki okolicznościowe, nagrody jubileuszowe
Niezbędne oraz dodatkowe narzędzia pracy
Atrakcyjny system wynagrodzeń
Jakie będą Twoje zadania?
- Wsparcie w obsłudze Klientów Serwisu i Działu Części i budowaniu z nimi relacji.
- Przedstawianie ofert usług serwisowych i umów (po wcześniejszym przeszkoleniu).
- Współpraca z działem handlowym w zakresie obsługi po sprzedażowej nowych Klientów Działu Handlowego .
- Organizacja akcji promocyjnych we współpracy z marketingiem.
- Uzupełnianie dokumentacji w systemie CRM oraz raportowanie.
- Udział w przetargach na serwisowanie pojazdów.
- Udział w szkoleniach branżowych i zdobywanie wiedzy potrzebnej do pracy z Klientami.
Czego oczekujemy?
- Wykształcenia średniego lub wyższego
- Zainteresowania branżą motoryzacyjną i chęci rozwoju w tym obszarze.
- Znajomości pakietu MS Office
- Komunikatywności, otwartości i chęci nauki.
- Czynnego prawa jazdy kat. B.
- Mile widziane pierwsze doświadczenie w obsłudze Klienta.