Tak jak sercem każdego samochodu jest silnik, tak biura – recepcja. Jeśli lubisz być w centrum wydarzeń, a organizacja to Twoje drugie imię koniecznie, dołącz do zespołu Mercedez-Benz. Rozwijaj się w prestiżowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Pracownik Recepcji
małopolskie, Modlniczka (pow. krakowski)
Dlaczego warto u nas pracować?
Stabilne warunki zatrudnienia, umowa o pracę
System szkoleń, programy rozwojowe, dostęp do platformy e-learningowej (j. angielski i j. niemiecki)
Program Rekomendacji Pracowników
Spotkania okolicznościowe oraz integracyjne
Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
Karta MultiSport
Konkursy pracownicze, upominki okolicznościowe, nagrody jubileuszowe
Niezbędne oraz dodatkowe narzędzia pracy
Atrakcyjny system wynagrodzeń
Jakie będą Twoje zadania?
- Pierwszy kontakt z Klientem Salonu/Serwisu (osobisty, e-mailowy, telefoniczny)
- Obsługę korespondencji oddziału (wysyłanie i odbieranie korespondencji, przekazywanie do odpowiednich pracowników)
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w oddziale
- Przyjmowanie wpłat od Klientów, monitoring należności
- Kontakt z Klientem po naprawie pojazdu
- Monitoring realizacji procesów Mercedes-Benz oraz standardów obsługi Klienta
- Budowanie pozytywnego wizerunku marki
- Umawianie Klientów na wizyty serwisowe
- Dbałość o dokumentację
Czego oczekujemy?
- Wykształcenia min. średniego
- Doświadczenia w obsłudze Klienta i/lub pracy administracyjnej
- Orientacji na Klienta
- Umiejętności nawiązywania kontaktów, pracy w zespole, talentu organizacyjnego
- Odporności na stres i umiejętności podejmowania decyzji
- Znajomości języka angielskiego
- Pogodnego usposobienia i pozytywnej energii
- Znajomości programów pakietu MS Office (w szczególności Excel)