
Masz dość nudnych ogłoszeń? My też! Szukamy kogoś, kto czuje Internet, zna memy zanim staną się viralem i wie, że "engagement rate" to nie hasło z kosmosu. Jeśli Twoja głowa jest pełna pomysłów, a media społecznościowe to Twoje naturalne środowisko, to mamy coś dla Ciebie.
Dołącz do naszego zespołu, który z pasją i zaangażowaniem realizuje działania marketingowe dla wszystkich produktów i usług oferowanych przez Sobiesław Zasada Automotive. Poszukujemy osoby, dla której pasją jest motoryzacja i która wesprze nas w kreacji, contencie, oferując możliwość wspólnego rozwoju, zdobywania cennego doświadczenia oraz realizacji innowacyjnych pomysłów. Masz oko do detali i wiesz, jak nagrać rolkę i zmontować materiał tak, by nikt nie mógł oderwać wzroku? To jest Twoje miejsce!

Specjalista ds. Marketingu
łódzkie, Łódź
Dlaczego warto u nas pracować?
Stabilne warunki zatrudnienia, umowa o pracę
System szkoleń, programy rozwojowe, dostęp do platformy e-learningowej (j. angielski i j. niemiecki)
Program Rekomendacji Pracowników
Spotkania okolicznościowe oraz integracyjne
Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
Karta MultiSport
Konkursy pracownicze, upominki okolicznościowe, nagrody jubileuszowe
Niezbędne oraz dodatkowe narzędzia pracy
Atrakcyjny system wynagrodzeń
Jakie będą Twoje zadania?
- Opracowywanie i wdrażanie kompleksowej strategii obecności marki w mediach społecznościowych (np. Facebook, Instagram, LinkedIn, X.com), zgodnej z ogólnymi celami marketingowymi i biznesowymi.
- Tworzenie i zarządzanie szczegółowymi harmonogramami publikacji, dbając o zróżnicowanie formatów (grafiki, wideo, tekst, Stories, Reels).
- Ciągłe monitorowanie najnowszych trendów w mediach społecznościowych, aktualizacji algorytmów oraz analiza działań konkurencji w celu zachowania przewagi.
- Pisanie, redagowanie i korekta tekstów do postów (copywriting) – ciekawych i zachęcających do interakcji.
- Proponowanie nowych pomysłów oraz rozwiązań na budowanie zasięgów i zaangażowanie użytkowników, z dbałością o spójność i wysoką jakość wizerunku.
- Stosowanie wiedzy i praktycznego doświadczenia w pracy z narzędziami wykorzystującymi sztuczną inteligencję (AI)
- Tworzenie angażujących tekstów: pisanie tekstów charakteryzujących się "lekkim piórem"
- Organizacja lokalnych eventów firmowych, współpraca z podwykonawcami, partnerami
Czego oczekujemy?
- 2-letniego doświadczenia na stanowisku związanym z marketingiem
- Świadomości, że content marketing to nie copywriting, lecz przede wszystkim zainteresowanie użytkownika ciekawymi treściami
- Wiedzy i praktycznego doświadczenia w pracy z narzędziami wykorzystującymi sztuczną inteligencję (AI)
- Lekkiego pióra – Twoje teksty muszą być angażujące.
- Praktycznej znajomości mediów społecznościowych znajomość i trendów z nimi związanych.
- Wysokiego poczucia estetyki, kreatywności, nieszablonowego myślenia
- Samodzielności, umiejętności pracy pod presją czasu, terminowości
- Znajomości narzędzi do planowania i analizy (np. Meta Business Suite, Google Analytics).
- Zainteresowanie motoryzacją będzie dodatkowym atutem




