Bądź zawsze w łączności ze światem podczas jazdy i monitoruj zdalnie swój samochód, dzięki aplikacji mobilnej My Alfa Connect na smartfony i smartwatche.
Usługi Alfa Connect Services to:
- większe bezpieczeństwo
- aktualne informacje o stanie Twojej Alfy Romeo
- inteligentna nawigacja
- zdalnie sterowane funkcje (zdalne blokowanie/odblokowanie drzwi, zdalne mruganie światłami)
- wyświetlanie informacji w trybie Always On
- alert i wsparcie w przypadku kradzieży
Bezpieczna podróż z MY ASSISTANCE
Połączenie SOS/HELP: w nagłych przypadkach możesz ręcznie uruchomić połączenie alarmowe z samochodu, za pomocą przycisku lub radia, lub za pośrednictwem aplikacji mobilnej My Alfa Connect z centrum alarmowym lub Państwowym Ratownictwem Medycznym (24 godziny na dobę).
Pomoc drogowa : w razie potrzeby skorzystania z pomocy drogowej, możesz ręcznie nawiązać połączenie głosowe za pośrednictwem systemu informacyjno-rozrywkowego lub aplikacji mobilnej (My Alfa Connect) i porozmawiać bezpośrednio z operatorem call center. Lokalizacja pojazdu i numer VIN zostaną podane automatycznie. W niektórych sytuacjach takich, jak usterki układu napędowego, usterki układu paliwowego lub usterki układu hamulcowego, samochód automatycznie nawiązuje połączenie głosowe między pasażerami a pomocą drogową, podając lokalizację pojazdu i VIN.
Zdalne sterowanie swoją Alfą Romeo z MY REMOTE
Operacje zdalne: możesz sterować swoją Alfą Romeo nie będąc nawet w jej pobliżu. Możesz zablokować lub odblokować drzwi samochodu oraz włączyć światła za pomocą smartfona lub smartwatcha.
Lokalizator samochodu: znalezienie samochodu na zatłoczonym parkingu nie będzie już problemem. Wyświetl pozycję pojazdu na smartfonie, smartwatchu i stronie internetowej. Możesz zobaczyć odległość jaka dzieli Cię od samochodu, a nawet wyznaczyć trasę do tej lokalizacji.
Najważniejsze informacja-zawsze aktualne z MY CAR
Informacje o samochodzie: najważniejsze informacje o stanie Twojego samochodu w pigułce. Dzięki usłudze My Car możesz otrzymywać w czasie rzeczywistym informacje o swoim samochodzie, na przykład dotyczące poziomu paliwa, ciśnienia w oponach, stanu licznika lub poziomu oleju.
Logując się do aplikacji mobilnej My Alfa Connect oraz do strony internetowej możesz zobaczyć informacje o samochodzie zaktualizowane w momencie zakończenia ostatniej podróży. Sprawdź swój samochód w czasie rzeczywistym, aby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo jazdy.
My Car obejmuje również Alert Stanu samochodu* i Powiadomienia In-Vehicle*.
Wszędzie blisko z MY NAVIGATION
Send & GO *: zaawansowana nawigacja umożliwiająca wyszukiwanie celu podróży bezpośrednio na smartfonie i wysłanie go do systemu nawigacji samochodu za pośrednictwem aplikacji mobilnej My Alfa Connect, dzięki funkcji Send & GO. Dotarcie do wybranego miejsca docelowego nigdy nie było takie łatwe, bez zakłóceń między samochodem a smartfonem.
Inteligentna nawigacja My Navigation obejmuje także wyszukiwanie punktów użyteczności publicznej* i alarmy o ruchu drogowym w czasie rzeczywistym, pogodzie i fotoradarach, nawigację typu Last Mile* oraz wyszukiwanie parkingów i stacji benzynowych.
Internet zawsze z Tobą z MY WIFI
Hotspot Wi-Fi: do hotspotu pokładowego 4G LTE, oferowanego przez Ubigi, można jednocześnie przyłączyć do 8 urządzeń, aby surfować po Internecie podczas podróży, zapewniając rozrywkę wszystkim pasażerom. Pierwszą rejestrację należy wykonać w samochodzie po podłączeniu do hotspotu pokładowego, po jej zakończeniu użytkownik i wszyscy pasażerowie mogą podłączyć się i korzystać ze swoich urządzeń.
*usługa opcjonalna, dostępna po zarejestrowaniu się na ubigi.com Obowiązują opłaty zgodnie z aktualną ofertą Ubigi.
Prewencja i pomoc z MY THEFT ASSISTANCE
Powiadomienie o włączeniu autoalarmu: jeśli samochód wykryje podejrzenie próby kradzieży takie, jak nieuprawnione holowanie pojazdu, otrzymasz powiadomienie. Dotyczy to takich naruszeń, jak wykrycie ruchu w kabinie oraz próby włamania (w przypadku samochodów wyposażonych w system przeciwwłamaniowy.
Pomoc w razie kradzieży samochodu: usługa ta zapewnia szybką pomoc w przypadku kradzieży. Możesz zadzwonić do centrum kontaktowego, prosząc bezpośrednio o pomoc, naciskając przycisk „Zadzwoń” w aplikacji mobilnej My Alfa Connect, a gdy kradzież zostanie potwierdzona raportem policyjnym, zostaną uruchomione funkcje ochrony, w tym śledzenie pojazdu.
*usługa opcjonalna.
Alfa Connect Services to usługa łączności dla nowych samochodów Giulia i Stelvio MY20, z Alfa Connect Box.