OG Banner Mobile OG Banner

Mercedes-AMG GT Coupé - Tego możesz o nim nie wiedzieć!

Mercedes-AMG GT Coupé - Tego możesz o nim nie wiedzieć!

Mercedes-AMG GT Coupé to model, który idealnie łączy osiągi samochodu sportowego z komfortem i luksusem typowym dla Mercedesa. Aktualna generacja została stworzona z myślą o codziennym użytkowaniu, ale bez kompromisów w kwestii emocji za kierownicą.

Mercedes-AMG GT Coupé – samochód sportowy gotowy na każdy dzień

Nowa generacja AMG GT Coupé wyróżnia się przestronnym wnętrzem, lepszą widocznością i praktycznymi rozwiązaniami, jak tylna kanapa czy bagażnik z funkcją EASY PACK. To wszystko sprawia, że ten iście sportowy, amoże nawet wyścigowy Mercedes okazuje się autem do dynamicznej jazdy i wygodnych podróży.

Napęd 4MATIC+ w Mercedes-AMG GT Coupé – pewność i trakcja w każdych warunkach

Po raz pierwszy w historii modelu zastosowano napęd na wszystkie koła AMG Performance 4MATIC+, który zapewnia nie tylko lepszą przyczepność, ale też maksymalne bezpieczeństwo. System ten automatycznie dostosowuje rozdział momentu obrotowego między osiami, a tryb Drift pozwala na korzystanie tylko z tylnego napędu.

Personalizacja Mercedes-AMG GT Coupé – MANUFAKTUR i nie tylko.

Klienci mogą wybierać spośród wielu opcji wykończenia nadwozia. Dostępne są pakiety stylistyczne z dodatkami nadwozia wykończonymi chromem, w kolorze czarnym lub włóknem węglowym, a także niesamowite lakiery MANUFAKTUR - niemetalizowane, metalizowane i matowe, takie jak miedziany pomarańczowy magno czy green hell magno.

Mercedes-AMG GT Coupé - Wnętrze MANUFAKTUR

Jeśli chodzi o wnętrze, w ofercie są tapicerki jednokolorowe, dwukolorowe skórzane oraz tapicerka skórzana MANUFAKTUR nappa z diamentowym pikowaniem czy skóra nappa połączona z mikrofibrą MICROCUT oraz kontrastowymi, żółtymi lub czerwonymi przeszyciami.

Mercedes-AMG GT Coupé - Wnętrze MANUFAKTUR

Zaawansowane systemy wspomagania kierowcy – bezpieczeństwo klasy premium

Nowe GT Coupé wyposażone jest w systemy wsparcia kierowcy typowe dla Mercedesa – od matrycowych reflektorów DIGITAL LIGHT, po asystentów jazdy w korku czy na autostradzie. Wszystko po to, by jazda była nie tylko dynamiczna, ale też bezpieczna i relaksująca.

Zawieszenie Mercedes-AMG GT

Zawieszenie składa się m.in. z lekkich sprężyzn śrubowych, których masa jest mniejsza dzięki procesowi obróbki cieplnej. Podkładka sprężynujaca jest połączona ze sprężyną, co zapobiega dostawaniu sie zanieczyszczeń - np. piasku. W zależności od wyposażenia GT Coupé może mieć zawieszenie AMG Ride CONTROL z hydrauliczną stabilizacją przechyłów czy skretną tylną oś.

AMG ACTIVE RIDE CONTROL GT Coupé

AMG ACTIVE RIDE CONTROL odpowiada za obsługę specjalnego układu, który pozwala podnieść zawieszenie AMG GT Coupé o 30 mm. Jest to szczególnie przydatne np. przy wjazdach na strome podjazdy czy do parkingów podziemnych

Mercedes-AMG GT Coupé – silniki – od R4 po V8 i hybrydy plug-in

W gamie modelu znajdziemy:

  • GT 43 – 2.0 R4 turbo, 421 KM, 0-100 km/h w 4,6 s
  • GT 55 4MATIC+ – 4.0 V8 biturbo, 476 KM, 0-100 km/h w 3,9 s
  • GT 63 4MATIC+ – 585 KM, 0-100 km/h w 3,2 s
  • GT 63 PRO 4MATIC+ – 612 KM, sportowe hamulce i felgi, 0-100 km/h w 3,2 s
  • GT 63 S E Performancehybryda plug-in AMG, 816 KM, 1420 Nm, 0-100 km/h w 2,8 s

Każdy z wariantów został stworzony z myślą o innych potrzebach – od codziennego sportowego stylu po torowe emocje. Na szczegółną uwagę zasługują dwie ostatnie wersje. PRO ma wzmocniony silnik, wydajniejszy układ chłodzenia i sportowe ogumienie MIchelin, a GT 63 S E PERFORMANCE to aż 816 KM łącznej mocy.

Produkcja silników AMG – ręcznie składane serce samochodu

Każdy silnik V8 AMG montowany jest ręcznie w Affalterbach zgodnie z filozofią „One Man, One Engine”. To gwarancja jakości i pasji, która kryje się w każdej jednostce napędowej AMG.

Lekka konstrukcja nadwozia Mercedes-AMG GT Coupé

Wykorzystanie aluminium, stali, magnezu i włókien kompozytowych skutkuje niską wagą i najwyższą możliwą sztywnością. Odpowiednie przekroje materiałów i kształty komponentów pozwoliły umieścić wyposażenie, technologie i bagażnik. Przy budowie nadwozia zastosowano aluminiowy panel usztywniający od strony podwozia oraz zintegrowane rozpórki. Podporę panelu instrumentów wykonano z magnezu.

Mercedes-AMG GT Coupé - Nadwozie - Tył

Zaawansowana aerodynamika AMG GT Coupé

Aktywna aerodynamika AMG GT Coupé to zespół rozwiązań. Składa się na niego dwuczęściowy, aktywny system kontroli powietrza AIRPANEL, który łączy sterowanie pionowymi listwami przy dolnym wlocie powietrza z przodu samochodu oraz poziomymi żaluzjami za górnym wlotem powietrza.

Dodatkowo, GT Coupé posiada chowany tylny spoiler zlicowany z pokrywą bagażnika. Zmienia on pozycję na jedną z pięciu dostępnych w zależności od sytuacji na drodze. Optymalizuje on stabilność jazdy lub zmniejsza opór powietrza. W podwoziu, przed silnikiem, umieszczony jest 2-kilogramowy profil z karbonu, który jest chroniony patentem AMG i automatycznie obniża się o około 40 mm przy prędkości 80 km/h. Tworzy w ten sposób efekt Venturiego, który przysysa auto do nawierzchni zwiększając przyczepność. Opcjonalnie dostępny jest pakiet aerodynamiczny, który zapewnia ograniczone unoszenie przedniej osi i większy docisk osi tylnej.

Kliknij tutaj i poznaj dostępne od ręki egzemplarze Mercedes-AMG GT Coupé!

Zapytanie techniczne Wyślij zapytanie o wycenę Umów wizytę w serwisie