Klasa S to bez wątpienia kwintesencja świata marki
Mercedes-Benz, która definiuje segment aut luksusowych.
Zastosowanie innowacyjnych rozwiązań oraz technologii sprawia, że Nowa Klasa S odwołuje się do wszystkich zmysłów zarówno kierowcy jak i pasażerów. Wzroku, dotyku, słuchu oraz węchu.
Nowa klasa S informacje o modelu
Nowa Klasa S oferuje jednocześnie najnowocześniejsze systemy z zakresu wspomagania kierowcy, ochrony podróżnych oraz interakcji.
Innowacje zastosowane w nowej klasie S
- Debiut drugiej generacji systemu MBUX. System zastosowany został w nawet 5 ekranach z personalizacją dla każdego z pasażerów. Nowy trójwymiarowy wyświetlacz kierowcy, dzięki śledzeniu wzroku, po raz pierwszy oferuje przestrzenną percepcję danych z rzeczywistym efektem 3D. Dodatkowo po raz pierwszy zastosowano wyjątkowo duży wyświetlacz head-up, korzystający z funkcji rozszerzonej rzeczywistości.
- Aktywne oświetlenie nastrojowe wyposażone w 250 diod LED, zostało zintegrowane z systemami wspomagającymi kierowcę. Może ono wizualnie wzmocnić emitowanie ostrzeżeń.
- Dzięki zastosowaniu skrętnej tylnej osi (opcja), nowa Klasa S staje się równie zwrotna jak samochód kompaktowy. Kąt skrętu tylnej osi wynosi do 10 stopni co sprawia, że nawet przy największym rozstawie osi i napędzie 4MATIC średnica zawracania mniejsza nawet o 1,9m i wynosi poniżej 10,9m.
- Bezprzewodowe aktualizacja oprogramowania ponad 50 elektronicznych komponentów Nowej Klasy S. m.in. system MBUX, wyświetlacz kierowcy, systemy wspomagające, oświetlenie MULTIBEAM LED i DIGITAL LIGHT. Rozwiązanie to pozwala na zaoszczędzenie czasu, ponieważ nie ma potrzeby odwiedzania w tym celu stacji serwisowej.
- Przy zarejestrowaniu przez samochód ryzyka uderzenia w bok przez inny pojazd, opcjonalne zawieszenie E-ACTIVE BODY CONTROL może podnieść jego nadwozie w ciągu kilku dziesiątych części sekundy. To wszystko za sprawą nowej funkcji PRE-SAFE Impulse Side, która jest w stanie zmniejszyć obciążenia działające na podróżujących, kierując siły uderzenia na szczególnie odporne konstrukcje w dolnej części pojazdu.
- W dalszych planach (druga połowa 2021r) za sprawą nowego Pilota jazdy (opcja, ang. DRIVE PILOT) Klasa S będzie mogła jeździć w trybie warunkowo zautomatyzowanym na odpowiednich odcinkach autostrad w Niemczech.
- Zastosowanie rewolucyjnej techniki reflektorów DIGITAL LIGHT (opcja) oferuje zupełnie nowe funkcje, np. projekcja informacji z zakresu wspomagania kierowcy czy symboli ostrzegawczych wprost na drogę przed autem.
Kilka faktów w liczbach
- System dźwięku przestrzennego Burmaster® 4D wykorzystuje 30 głośników i 8 wzbudników.
- Nowa Klasa S oferuje 10 różnych programów masażu.
- Pojemność bagażnika w porównaniu z poprzednikiem wzrosła o 20 litrów, do 550 litrów.
- Nowa Klasa S jest jednym z najbardziej aerodynamicznych aut na świecie. (współczynnik oporu powietrza Cd od 0,22 przy trybie SPORT +)
- W porównaniu z poprzednimi modelami Klasy S przestrzeń nad głowami z tyłu wzrosła o 16mm natomiast przestrzeń na wysokości łokci w przypadku kierowcy powiększyła się o 38mm i nawet o 23mm w przypadku podróżujących z tyłu.
- Nowy centralny ekran OLED ma aktywną przekątną wynoszącą 12,8’’ i jest o 64% większy niż w poprzedniku.
- Jednostki sterujące zawieszeniem E-ACTIVE BODY CONTROL analizują sytuację na drodze i regulują pracę podwozia 1000 razy na sekundę.
- Wewnętrzne oznaczenie Nowej Klasy S to „223” (W 223 – wersja z krótkim rozstawem osi, V233 – wariant z długim rozstawem osi).
Skonfiguruj swoją Nową Klasę S.
Sprawdź modele Nowej Klasy S dostępne od ręki.