OG Banner Mobile OG Banner

FUSO Canter

 Fuso Canter  Fuso Canter

FUSO Canter to lekka ciężarówka przygotowana go podejmowania wyzwań nie tylko w przestrzeni miejskiej.

Ze względu na swoje rozmiary jest w stanie dostarczyć ładunek o imponującym tonażu przejeżdżając przez ciasne uliczki, czy trudny teren. To specjalistyczne, niskoemisyjne jednostki o tonażu od 3,5 do 8,55 tony.

FUSO sprawdza się w obsłudze dostaw, budownictwie, ogrodnictwie, a także w służbie publicznej.

Nowy FUSO Canter jest dostępny w pięciu klasach wagowych (od 3,5 t do 8,55 t), z sześcioma rozstawami osi (od 2 500 mm do 4 750 mm), trzema mocnymi silnikami (od 130 do 175 KM) i trzema wariantami kabiny (standardowa (1,7 m szerokości), komfortowa (2,0 m) i z podwójną kabiną (2,0 m)).

Dzięki nowo opracowanemu, kompaktowemu układowi wydechowemu nowy FUSO Canter spełnia również normę emisji spalin EURO VI - STEP E.

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT 

Nowy model posiada przyciągającą wzrok przeprojektowaną kabinę, a także udoskonalenia w zakresie bezpieczeństwa i komfortu.

  • Zabezpieczenie boczne pojazdu - Sideguard Assist,
  • Wzmocnione tylne zabezpieczenie przed wjechaniem pod pojazd,
  • Autolight teraz zintegrowany,
  • Reflektory LED,
  • Zaawansowany system ostrzegania
  • Przypomnienie o zapięciu pasów bezpieczeństwa

  • Niski poziom hałasu we wnętrzu,
  • Bezstopniowa regulacja kierownicy,
  • Przestronna, komfortowa kabina,
  • Klimatyzacja automatyczna / pełna,
  • Komfortowy fotel kierowcy Isringhausen®,
  • Niska wysokość wejścia i łatwy dostęp do kabiny poprzecznej,
  • Funkcja automatycznego oświetlenia,
  • Większa pojemność zbiornika AdBlue

W tej marce występuje 5 segmentów wagowych + 3 warianty kabiny + 3 warianty silnika (130, 150, 175 KM) + 2 typy skrzyń biegów + 6 rozstawów osi + 1 uniwersalny wzór otworu ramy = rozwiązanie dostosowane do potrzeb i  specyfiki firmy.

 

W STANDARDZIE

Fuso Canter zawsze jest dostarczany z wyjątkowym pakietem standardowego wyposażenia:

  • Przyjazna dla ciała koncepcja ramy drabinkowej,
  • Układ kabiny nad silnikiem z odchylaną kabiną (z wyjątkiem kabiny podwójnej),
  • Hamulce tarczowe uniwersalne (z wyjątkiem 4×4),
  • Odporny na zużycie hamulec silnikowy,
  • ABS z elektronicznym rozdziałem siły hamowania,
  • ESP,
  • 3,5 tony ładunku przyczepy,
  • Pakiet ECOFFICIENCY,
  • Automatyczna funkcja start/stop w standardzie,
  • Dźwignia zmiany biegów zintegrowana z deską rozdzielczą,
  • Fotele Isringhausen z podparciem lędźwiowym,
  • Koncepcja bezpieczeństwa czynnego i biernego,
  • Podwójne opony na tylnej osi

Fuso Canter

Fuso Canter

 

Aktualności