FUSO Canter
FUSO Canter to lekka ciężarówka przygotowana go podejmowania wyzwań nie tylko w przestrzeni miejskiej.
Ze względu na swoje rozmiary jest w stanie dostarczyć ładunek o imponującym tonażu przejeżdżając przez ciasne uliczki, czy trudny teren. To specjalistyczne, niskoemisyjne jednostki o tonażu od 3,5 do 8,55 tony.
FUSO sprawdza się w obsłudze dostaw, budownictwie, ogrodnictwie, a także w służbie publicznej.
Nowy FUSO Canter jest dostępny w pięciu klasach wagowych (od 3,5 t do 8,55 t), z sześcioma rozstawami osi (od 2 500 mm do 4 750 mm), trzema mocnymi silnikami (od 130 do 175 KM) i trzema wariantami kabiny (standardowa (1,7 m szerokości), komfortowa (2,0 m) i z podwójną kabiną (2,0 m)).
Dzięki nowo opracowanemu, kompaktowemu układowi wydechowemu nowy FUSO Canter spełnia również normę emisji spalin EURO VI - STEP E.
BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT
Nowy model posiada przyciągającą wzrok przeprojektowaną kabinę, a także udoskonalenia w zakresie bezpieczeństwa i komfortu.
- Zabezpieczenie boczne pojazdu - Sideguard Assist,
- Wzmocnione tylne zabezpieczenie przed wjechaniem pod pojazd,
- Autolight teraz zintegrowany,
- Reflektory LED,
- Zaawansowany system ostrzegania
- Przypomnienie o zapięciu pasów bezpieczeństwa
- Niski poziom hałasu we wnętrzu,
- Bezstopniowa regulacja kierownicy,
- Przestronna, komfortowa kabina,
- Klimatyzacja automatyczna / pełna,
- Komfortowy fotel kierowcy Isringhausen®,
- Niska wysokość wejścia i łatwy dostęp do kabiny poprzecznej,
- Funkcja automatycznego oświetlenia,
- Większa pojemność zbiornika AdBlue
W tej marce występuje 5 segmentów wagowych + 3 warianty kabiny + 3 warianty silnika (130, 150, 175 KM) + 2 typy skrzyń biegów + 6 rozstawów osi + 1 uniwersalny wzór otworu ramy = rozwiązanie dostosowane do potrzeb i specyfiki firmy.
W STANDARDZIE
Fuso Canter zawsze jest dostarczany z wyjątkowym pakietem standardowego wyposażenia:
- Przyjazna dla ciała koncepcja ramy drabinkowej,
- Układ kabiny nad silnikiem z odchylaną kabiną (z wyjątkiem kabiny podwójnej),
- Hamulce tarczowe uniwersalne (z wyjątkiem 4×4),
- Odporny na zużycie hamulec silnikowy,
- ABS z elektronicznym rozdziałem siły hamowania,
- ESP,
- 3,5 tony ładunku przyczepy,
- Pakiet ECOFFICIENCY,
- Automatyczna funkcja start/stop w standardzie,
- Dźwignia zmiany biegów zintegrowana z deską rozdzielczą,
- Fotele Isringhausen z podparciem lędźwiowym,
- Koncepcja bezpieczeństwa czynnego i biernego,
- Podwójne opony na tylnej osi