Klient w centrum uwagi- nowe usługi w ofercie Alfa Romeo

Klient w centrum uwagi- nowe usługi w ofercie Alfa Romeo

Poznaj serię nowych usług dla Klientów Salonu i Serwisu, które marka Alfa Romeo wprowadza do swojej oferty.

Alfa Romeo Certified

Program ten przeznaczony jest dla klientów zainteresowanych samochodami używanymi. Jego celem jest zapewnienie klientom indentycznych wrażeń z zakupu samochodu, jak w przypadlu aut nowych. Główne cechy tej usługi to:

  • Zakres gwarancji równoważny z zakresem gwarancji na nowy samochód
  • „Satysfakcja lub zwrot pieniędzy” w ciągu 10 dni lub przy przebiegu 1000 km
  • Brak kosztów serwisowania przez 15 000 km lub 1 rok
  • 120 kontroli samochodu
  • Indywidualne usługi posprzedażowe i finansowe
  • Jazda próbna
  • W okresie gwarancji, pomoc drogowa 24/7 w całej Europie

Cyfrowe doświadczenia

Zakup samochodu przez klienta może odbyć się online w trzech prostych krokach, nie wychodząc z domu. Klient będzie miał dostęp do interfejsu identycznego jak ten, który używany jest w salonach dealerskich.

Alfa Romeo Videocheck

Jest to usługa dotycząca obsługi posprzedażnej, stworzona aby jeszcze bardziej podnieść jakość usług serwisowych. Jeśli podczas wizyty w serwisie, obsługa stwierdzi, że w samochodzie są dodatkowe prace do wykonania, niezlecone przez Klienta, Mechanicy poprzez aplikację mobilną, wyślą klientowi filmik wraz kosztem naprawy. Klient będzie mógł wtedy zaakceptować lub odrzucić nowy kosztorys.

Rozszerzona gwarancja 

Rozszerzona gwarancja Alfa Romeo, wydłużająca ochronę głównych komponentów samochodu do 5 lat to owoc nieustannych wysiłków na rzecz poprawy jakości produktu. Gwarancja na akumulatory w hybrydowych wersjach Tonale również została wydłużona do 8 lat lub 150 000 km przebiegu, stając się najlepszą ofertą w tym segmencie.

 

>>Sprawdź naszą ofertę na samochody Alfa Romeo.<<

 

Wyślij zapytanie o wycenę Umów wizytę w serwisie