W trosce o komfort i bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników w związku z zaistniałą sytuacją wprowadziliśmy w naszych serwisach szereg zmian
Bezpieczeństwo w serwisach Mercedes-Benz
- Wprowadziliśmy strefy bezpieczeństwa w Biurze Obsługi Klienta
- Udostępniliśmy podajniki z żelem antybakteryjnym w toaletach i recepcji
- Przeprowadzamy dezynfekcję (kilka razy dziennie) poręczy, blatów, klamek i sanitariatów
- Pracownicy, którzy mają taką możliwość - pracują z domu, aby zminimalizować liczbę osób w obiektach
- Prosimy o dokonywanie płatności kartą i unikania gotówki
- Zabezpieczamy wnętrze pojazdu folią: kierownicę, siedzenie, lewarek zmiany biegów
- Dezynfekujemy wnętrza samochodów zastępczych
Zostań w domu
- Preferujemy kontakt telefoniczny, mailowy oraz przez media społecznościowe.
- Przypominamy o możliwości rezerwacji wizyty serwisowej online pod linkiem: https://www.zasadaauto.mercedes-benz.pl/pl/desktop/vans/services/service/oab.html
- Oferujemy usługę door to door, zachęcamy klienta do skorzystania z tej formy dostarczenia auta do serwisu, bez wychodzenia klienta z domu
Aktualne godziny pracy serwisów
- Zmienione zostały godziny pracy naszych serwisów. Aktualne godziny pracy pod linkiem: https://www.zasadaauto.pl/kontakt/
Nowe usługi
- Wprowadzaliśmy nową usługę dezynfekcji wnętrza pojazdu i układu klimatyzacji, połączonej z wymianą filtrów. Wszystko w promocyjnej cenie
- Realizujemy wysyłki kurierskie GRATIS przy wartości zakupionego towaru od 500zł brutto.
Sprawdź także wpis: Mercedes w walce z pandemią