OG Banner Mobile OG Banner

Van ProCenter. Najlepsza jakość obsługi dla naszych klientów.

Van ProCenter. Najlepsza jakość obsługi dla naszych klientów.

Produkty premium wymagają usług premium – to oczywiste. Pozostaje kwestia jak to osiągnąć?

Odpowiedzią Mercedes-Benz Vans jest Van ProCenter, nowy standard obsługi klienta, wprowadzany w sieci dealerskiej. Obejmuje on wszystkie jego aspekty: sprzedaż, obsługę posprzedażną i wszelkie usługi, jakich wymaga użytkownik pojazdu – Chcemy, żeby klient doświadczył najwyższej jakości i standardów Mercedes-Benz Vans na każdym etapie kontaktu z naszą marką. Mówiąc najprościej, chcemy zapewnić naszym klientom najlepsza obsługę – mówi Christoph Stemmer, dyrektor zarządzający Mercedes-Benz Vans w Polsce – Ten cel jest myślą przewodnią koncepcji Van ProCenter.

Co oznacza standard Van ProCenter?

Po pierwsze- Van ProCenter to zespół dedykowanych sprzedawców, wyspecjalizowanych w obszarze pojazdów dostawczych, a także specjalistów serwisowych, techników i sprzedawców części zamiennych.

Po drugie  - Van ProCenter to dostępność pełnej gamy pojazdów dostawczych, od Citana po Sprintera, wyeksponowanych w salonie. Oprócz tego, na zewnątrz, pod zadaszoną wiatą (tzw. carport) prezentowane są pojazdy w różnych wariantach kompletnej zabudowy. Umożliwia to zorganizowanie w ciągu 48 h jazdy testowej dowolnym modelem lub natychmiastowy zakup i odbiór gotowego pojazdu.

Po trzecie – Van ProCenter to wydłużone godziny pracy, co ułatwia dostęp do usług dealera klientom prowadzącym właśnie firmy.

Po czwarte – Van ProCenter to optymalna mobilność. Czas to pieniądz – zwłaszcza, gdy prowadzi się firmę. Dlatego stworzyliśmy usługę „door to door”, dzięki której pojazd wymagający serwisu zostaje odebrany od klienta, a następnie po zakończonej obsłudze, dostarczony z powrotem. Do tego na klientów czeka szeroka gama pojazdów zastępczych, tak by nic nie zakłócało prowadzenia działalności.

Po Piąte – wszystkie punkty Van ProCenter oferują wszechstronną obsługę pojazdów używanych: zarówno w zakresie ich sprzedaży, jak i odkupu.

 

Jak to wygląda w praktyce?

Już podjeżdżając pod salon Mercedes-Benz, widać zmianę: na klientów Van ProCenter czekają dodatkowe miejsca parkingowe dla pojazdów dostawczych. Po wejściu do salonu klient od razu na recepcji, kierowany jest wprost do doradcy handlowego zajmującego się pojazdami dostawczymi.
- Istotą koncepcji Van ProCenter jest profesjonalna konsultacja przeprowadzona przez dedykowanego samochodom dostawczym Doradcę Handlowego, w każdym ważnym dla użytkownika pojazdu aspekcie zakupu, przy nowo zaprojektowanym stanowisku obsługi – wyjaśnia Agnieszka Rozlachowska, Dyrektor Sprzedaży Samochodów Dostawczych, Sobiesław Zasada Automotive.
- Obecnie klient może usiąść ze sprzedawcą przy okrągłym stoliku i omówić wszystkie potrzeby związane z zakupem pojazdu. Za pomocą nowoczesnych aplikacji na iPadzie dobrać odpowiednie wyposażenie, dodatkowe usługi serwisowe czy formę finansowania zakupu. Prezentacja wszystkich samochodów dostawczych dziś odbywa się w salonie. Jeśli klient jest zainteresowany specjalistycznym pojazdem, składającym się z podwozia i zabudowy – może wybrać go spośród różnych zabudów oraz wersji dostępnych na placu dealera, pod zadaszoną i oświetlona wiatą. Zapewniamy tez jazdę testową dowolnym modelem z oferty Mercedes-Benz Vans. Ostatni etap sprzedaży – profesjonalny odbiór pojazdu dostawczego – obecnie odbywa się również w salonie, a nie, jak do niedawna, na zewnątrz.
Van ProCenter gwarantuje nie tylko wyższy standard. To także zespół dedykowanych specjalistów w zakresie samochodów dostawczych, gotowy, by zapewnić klientom najlepszą możliwa obsługę – podsumowuje Christoph Stemmer.

Zapraszamy do naszych oddziałów Van ProCenter:

Van ProCenter- Kraków o/Zawiła
Van ProCenter- Bielsko-Biała
Van ProCenter- Kraków o/Armii Krajowej
Van ProCenter- Łódź
Van ProCenter- Rzeszów

Zapytanie techniczne Wyślij zapytanie o wycenę Umów wizytę w serwisie