Bartłomiej Serafin, Dyrektor Transportu i Logistyki
WIŚNIOWSKI to jedna z najdynamiczniej rozwijających się marek w branży budowlanej. Jako czołowy producent bram, okien, drzwi i ogrodzeń stosuje strategię dostarczania produktów o najwyższej jakości opartej na innowacyjnych rozwiązaniach technologicznych.
Zdecydowaliśmy się skorzystać z propozycji przetestowania Nowego ACTROSA od firmy Mercedes-Benz Sobiesław Zasada Automotive. Wybraliśmy ten model, ponieważ intrygowały nas nie tylko jego rewelacyjne wyniki spalania, ale przede wszystkim niespotykany dotąd zakres rozwiązań wspierających bezpieczeństwo.
Na ten moment z pełną odpowiedzialnością mogę stwierdzić, że największe wrażenie na mnie oraz moich współpracownikach wywarł wynik spalania podczas eksploatacji tego modelu - osiągnęliśmy średnio 22,67l/100 km, to daje 10,33% oszczędności w 10 testach. Dodatkowo systemy bezpieczeństwa:
- Active Brake Assist 5, który umożliwia całkowite bądź częściowe wyhamowanie pojazdu przed ruchomym i nieruchomym obiektem lub pieszym. Ponadto uważam, że system ten jest nieoceniony w dzisiejszych realiach drogowych, pozwala on zapobiegać lub zminimalizować skutki ewentualnych wypadków drogowych.
- System wspomagania koncentracji, utrzymania pasa ruchu oraz stabilizacji toru jazdy.
Strategia rozwoju marki Mercedes-Benz jest nam szczególnie bliska, ponieważ marka WIŚNIOWSKI przez wszystkie lata swojej działalności funkcjonuje w sposób ewolucyjny, a większość środków generowanych sprzedażą była i jest inwestowana w rozwój firmy.