Zależy Ci na rozwoju w prestiżowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku? Zaaplikuj do nas i przekonaj się, że Twoja kariera może wskoczyć na jeszcze wyższe obroty. Zapoznaj się z procesem rekrutacji i sprawdź, co czeka Cię na jego poszczególnych etapach. Masz dodatkowe pytania? Na tej stronie udzieliliśmy odpowiedzi na najczęściej pojawiające się wątpliwości wśród kandydatów.
1. Aplikacja na ogłoszenie
Wyślij swoje CV w odpowiedzi na interesującą Cię ofertę pracy.
2. Analiza CV
Dział HR przenalizuje Twoje CV w ciągu siedmiu dni od nadesłania aplikacji.
3. Pierwszy kontakt – rozmowa telefoniczna
Jeśli Twoja aplikacja spełnia kryteria oferty pracy, przedstawiciel Działu HR skontaktuje się z Tobą do dziesięciu dni od przesłania CV w celu zadania kilku pytań, potwierdzających spełnianie warunków określonych w ogłoszeniu. Na tym etapie kontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
4. Spotkanie rekrutacyjne
Spotkanie, które trwa zwykle od 30 do 60 minut odbywa się w obecności przedstawiciela Działu HR i Twojego przyszłego przełożonego. Rozmowa pozwoli na wzajemne poznanie się w kontekście stanowiska, na które rekrutujesz.
5. Drugie spotkanie rekrutacyjne
Ten etap nie jest regułą, ale dla poszczególnych stanowisk przewidujemy testy, zadania czy scenki sprawdzające specjalistyczne kompetencje kandydatów. Nie zaskoczymy Cię - o dodatkowo planowanych aktywnościach poinformujemy Cię już podczas rozmowy telefonicznej.
6. Zakończenie procesu rekrutacji
Po spotkaniu rekrutacyjnym bezpośredni przełożony oceni Twoje kompetencje i ostatecznie podejmie decyzje o wyborze nowego członka swojego zespołu. Przedstawiciel Działu HR skontaktuje się z Tobą, ale również z pozostałymi kandydatami w celu przekazania informacji zwrotnej do siedmiu dni od spotkania.
7. Umowa o pracę
Witamy w Sobiesław Zasada Automotive!