W drugiej połowie marca 2017 r., w Heron Live Hotel nad Jeziorem Rożnowskim, Mercedes-Benz Sobiesław Zasada Automotive wydało dla OSHEE pierwszych 66 z 71 zamówionych, nowych Mercedesów. To przełomowy kontrakt na polskim rynku flotowym, który jak dotąd miał niezbyt wiele wspólnego z motoryzacyjnym segmentem premium.
OSHEE od początku stawia na rozwój
OSHEE to jeden z wiodących graczy polskiego rynku napojów izotonicznych. Firma powstała w 2008 roku i od tej pory konsekwentnie rozwija się, zdobywając uznanie coraz to nowych grup klientów. OSHEE stało się jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek, która obecna jest ze swoim portfolio na 32 zagranicznych rynkach. W konsekwencji, taka sytuacja rodzi konieczność odpowiedniego podejścia do spraw związanych z wizerunkiem, zarówno w otoczeniu zewnętrznym, jak i wewnętrznym stawiając na komfort i bezpieczeństwo swoich pracowników.
“Employer branding” z gwiazdą w tle
Potocznie mówi się, że firmę tworzą ludzie. To prawda. Najlepsi, najbardziej zaangażowani pracownicy decydują tak naprawdę o sukcesie każdego wręcz projektu biznesowego. Z racji tego, trzeba o nich odpowiednio zadbać, stąd w ostatnich latach zauważalna jest rosnąca popularność działań określanych mianem tzw. „employer branding”. Szereg badań prowadzonych na polskim rynku wykazał, że samochód służbowy jest jednym z najbardziej motywujących czynników, które decydują o chęci pozostania pracownika w firmie przez lata, bądź podjęciu pracy w konkretnym miejscu. W tym kontekście, flota premium daje przedsiębiorstwu zdecydowaną, rynkową przewagę. OSHEE z pewnością umiejętnie ją wykorzysta.
Flota premium to dobra decyzja
Zarząd OSHEE decyzję o kompleksowej modernizacji floty samochodowej podjął w 2016 roku. Zadecydowano wtedy, że w gronie aut firmowych, powinny znaleźć się modele reprezentujące marki obecne w segmencie premium. Rozpoczęto negocjacje z potencjalnymi dostawcami nowych pojazdów dla OSHEE. Zaproszono do nich Mercedes-Benz Sobiesław Zasada Automotive oraz kilku innych dealerów. Po kilku miesiącach negocjacji podjęto ostateczną decyzję. Oferta Mercedes-Benz Sobiesław Zasada Automotive, wsparta niezwykle atrakcyjnym programem finansowania Lease&Drive ze strony Mercedes-Benz Bank okazała się bezkonkurencyjna. OSHEE zdecydowało się łącznie zamówić 71 aut. Flotę skompletowano z modeli takich jak:
• Klasa A
• CLA Shooting Brake
• nowa Klasa E w wersji limuzyna oraz kombi
• Klasa S.
Patrząc na powyższe zestawienie można śmiało stwierdzić, że OSHEE stworzyło dla swoich pracowników flotę marzeń. Ze strony Mercedes-Benz Sobiesław Zasada Automotive projekt pilotował jeden z najbardziej doświadczonych doradców handlowych, p. Wojciech Przepiórka oraz Szef Sprzedaży Samochodów Osobowych Mercedes-Benz/AMG – p. Piotr Drozdowski. Ogromny wkład w sukces całego przedsięwzięcia wnieśli także eksperci Mercedes-Benz Polska wraz z teamem Mercedes-Benz Bank, którego kompetencje i zaangażowanie pomogły Zarządowi OSHEE wybrać najkorzystniejszą formę finansowania pod kątem faktycznych potrzeb firmy.
Flota Mercedesa dla OSHEE od Sobiesław Zasada Automotive
Uroczyste wydanie floty Mercedes-Benz przygotowanej przez Sobiesław Zasada Automotive dla OSHEE miało miejsce 18 marca 2017 r.. Zorganizowano je w Hotelu Live Heron nad Jeziorem Rożnowskim. W wydarzeniu wzięli udział przedstawiciele zarządów OSHEE, Sobiesław Zasada Automotive oraz Mercedes-Benz Bank, którzy wspólnie świętowali zakończenie z sukcesem projektu, mogącego znacząco wpłynąć na specyfikę polskiego rynku flotowego w najbliższych latach. Wiele wskazuje na to, że tak właśnie się stanie.